ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Produkt przeznaczony dla każdego rodzaju skóry. Rekomendowany szczególnie dla cery szarej, zmęczonej z utratą blasku.
Formuła jest bogata w ekstrakt z moreli, który pozostawia skórę promienną i z wyrównanym kolorytem. Balsam stanowi doskonałą bazę pod makijaż, zapewniając jego trwałość. Ponadto zmniejsza oznaki zmęczenia i wygładza skórę, a także nadaje jej blasku. Zapewnia również nawilżenie oraz poprawę właściwości barierowych skóry. Konsystencja produktu łączy w sobie lekkość żelu z komfortem balsamu.
Aplikować na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu delikatnie masując. Stosować rano i/lub wieczorem.
Ekstrakt z moreli, organiczna woda cytrynowa, witamina E, gliceryna.
Marka: Academie
Linie Producenta: Radiance
Kategorie: Dermokosmetyki , Kosmetyki naturalne , Makijaż , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Suchość , Utrata blasku , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Witamina E
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Balsam , Baza pod makijaż
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Uwielbiam ten produkt pod makijaż. Doskonale nawilża i rozświetla skórę. Przepięknie pachnie, jest bardzo przyjemny w stosowaniu. Świetny!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.