ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Balsam przeznaczony do pielęgnacji skóry męskiej. Widocznie redukuje zmarszczki, dzięki obecnym w składzie peptydom ryżowym. Dodatkowo żen szeń peruwiański stymuluje i przyspiesza właściwości regeneracyjne skóry, a wyciągi z dębu i brzozy energetyzującą i zapewniają działanie antyoksydacyjne.
Academie Baume Actif Anti-Rides Stimulant to beztłuszczowy krem-żel, który może być stosowany również po goleniu. Pozostawia skórę ukojoną, zregenerowaną oraz elastyczną.
Wmasować do wchłonięcia po goleniu lub stosować jako krem na dzień i na noc.
Peptydy ryżowe, Wyciąg z dębu i brzozy, Wyciąg z żeńszenia peruwiańskiego.
Marka: Academie
Linie Producenta: Men
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Mężczyzna
Wskazanie: Podrażnienie/uwrażliwienie , Suchość , Utrata jędrności , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Peptydy
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Balsam , Produkty po goleniu
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Jakiś czas temu mój mąż dostał ten krem w prezencie. Jest to strzał w dziesiątkę. Początkowo produkt stał na półce lecz ostatecznie namówiłam męża do stosowania. Skóra nawilżona i złagodzona. Delikatnie wygładza, posiada przyjemny zapach. Idealny dla dbających o siebie Panów.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.