ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Creme Riche - Nawilżająco-ochronny krem "Komfort Plus”. Kompozycja składników przynosząca ukojenie nawet bardzo suchej skórze. Bogata konsystencja kremu zapewnia jej komfort, również w niekorzystnych warunkach takich jak wiatr i niskie temperatury. Wykorzystany w składzie aloes łagodzi podrażnienia oraz działa antybakteryjnie. Naturalne ekstrakty wzmacniają skórę oraz chronią przed działaniem czynników zewnętrznych. Odpowiednie połączenie składników zapewnia skórze głębokie nawilżenie oraz promienny wygląd!
- skóra sucha
- przesuszenia
- podrażnienia
Stosować rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy
Naturalna woda jabłkowa 31%
Kompleks trehalozy i białka roślinnego 3%
Wyciąg z buraka 3%
Wyciąg z imperata cilindrica 3%
Wyciąg z roślin psiankowatych 3%
Nawilżacz pochodzenia roślinnego 2%
Aloes 2%
Olej z makadamii, 1%
Wyciąg ze strączyńca wąskolistnego 0.10%
Hialuronian sodu 0.02%
Marka: Academie
Kategorie: Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie , Podrażnienie/uwrażliwienie , Suchość
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Aloes , Olej makadamia
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Ocena na podstawie próbki. Ładny, delikatny zapach oraz przyjemna konsystencja kremu, który bardzo dobrze koi suchą i napiętą skórę.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.