ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Produkt przeznaczony do oczyszczania każdego typu cery, także odwodnionej. Zawiera puder z pestek jabłka, który delikatnie złuszcza martwy naskórek, pozostawiając skórę wygładzoną i bardziej promienną. Dodatek organicznego oleju słonecznikowego wpływa na skórę odżywczo, a ekstrakty z buraka i aloesu zapewniają silne nawilżenie i łagodzenie skóry.
W produkcie zawarta została także oryginalna woda jabłkowa, która dodaje cerze blasku, a także ogranicza przeznaskórkową utratę wody. Po użyciu produktu, skóra nie tylko jest dokładnie oczyszczona, ale także wygładzona, zmiękczona i bardziej promienna.
Mleczko należy nanieść na skórę twarzy i szyi i wmasować okrężnymi ruchami. Następnie preparat należy spłukać wodą i użyć toniku.
Organiczny olej słonecznikowy, aloes, ekstrakt z buraka, oryginalna woda jabłkowa, ekstrakt z pestek jabłka, witamina E
Marka: Academie
Linie Producenta: Hydraderm
Kategorie: Demakijaż , Dermokosmetyki , Oczyszczanie twarzy , Złuszczanie
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Aloes , Witamina E
Część ciała: Twarz
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Bardzo dobry produkt, nie zastępuje tradycyjnego peelingu, łagodny, jednak przy codziennym stosowaniu daje ładne efekty
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.