ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Ultradelikatna pianka przeznaczona do codziennego oczyszczania każdego rodzaju twarzy. Po wyciśnięciu za pomocą pompki, płynny kosmetyk zamienia się w aksamitną i bardzo komfortową piankę, która z łatwością zmywa makijaż i zanieczyszczenia znajdujące się na skórze, pozostawiając ją czystą, odświeżoną i gładką. Kosmetyk zawiera 99,4% składników pochodzenia naturalnego.
Mousse Démaquillante Visage w swojej formule zawiera organiczną wodę chabrową, która obkurcza pory skóry zmniejszając ich widoczność, tonizuje skórę, a także działa na nią zmiękczająco i niweluje towarzyszące jej uczucie ściągnięcia i dyskomfortu. Dodatkowo kosmetyk został wzbogacony o ekstrakt z oleju kokosowego, który intensywnie zmiękcza i wygładza skórę.
W efekcie stosowania skóra staje się dogłębnie, ale łagodnie oczyszczona z makijażu oraz zanieczyszczeń się na niej znajdujących. Staje się również odświeżona i miękka.
Piankę w ilości 2-3 pompek aplikować okrężnymi ruchami na wilgotną skórę twarzy, dokładnie przemasować i zmyć letnią wodą. Czynność powtórzyć.
Organiczna woda chabrowa, ekstrakt z oleju kokosowego.
Marka: Academie
Linie Producenta: Clean
Kategorie: Demakijaż , Dermokosmetyki , Kosmetyki naturalne , Oczyszczanie twarzy
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Rozszerzone pory
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Olej kokosowy
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Pianka
Na ile wystarcza: 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.