ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Oczyszczający peeling dodający cerze świeżości i blasku przeznaczony dla każdego rodzaju cery (z wyjątkiem naczyniowej, wrażliwej oraz z aktywnymi stanami zapalnymi). Kosmetyk zawiera 99,3% składników pochodzenia naturalnego.
Za właściwości złuszczające w Phyto Gommage odpowiada celuloza, która jednocześnie pełni funkcję stabilizatora całej formuły kosmetyku. Wodorosty pozyskane z Île de Ré wykazują silne działanie antyoksydacyjne, ale również przeciwzapalne, dzięki czemu skóra staje się ukojona.
Co więcej, w peelingu zawarto także organiczną wodę chabrową, która obkurcza i oczyszcza pory skóry oraz ogranicza ich widoczność, a jednocześnie tonizuje cerę, działa na nią zmiękczająco i niweluje uczucie ściągnięcia i dyskomfortu.
W efekcie stosowania skóra staje się dogłębnie oczyszczona i zyskuje promienny blask.
Peeling aplikować na oczyszczoną i suchą twarz. Wykonać krótki masaż i pozostawić na kilka minut. Następnie należy kolistymi ruchami rozpocząć ścieranie kosmetyku. Na koniec spłukać letnią wodą, osuszyć i stonizować cerę i przejść do kolejnych kroków codziennej pielęgnacji.
Peeling można stosować 1-2 razy w tygodniu.
Organiczna woda chabrowa, wodorosty z Île de Ré, celuloza.
Marka: Academie
Linie Producenta: Clean
Kategorie: Dermokosmetyki , Kosmetyki naturalne , Złuszczanie
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Rozszerzone pory , Utrata blasku
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Normalna , Sucha , Tłusta
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Algi
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Peeling
Na ile wystarcza: 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.