ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Liftingujący krem-żel o działaniu modelującym rekomendowany do pielęgnacji skóry twarzy i szyi. Niweluje obrzęki na twarzy, podnosi owal twarzy.
Naturalna kofeina otrzymywana z zielonej kawy arabica, słynącej z działania wspomagającego usuwać nadmiar wody i obrzęki, dodatkowo modeluje owal twarzy. Organiczny aloes zatrzymuje wodę w skórze, nawilża i łagodzi, a ekstrakt z cykorii odpowiada za efekt liftingu. W rezultacie regularnego stosowania skóry twarzy i szyi jest bardziej napięta i wymodelowana.
Nanieść na oczyszczoną skórę twarzy rano i wieczorem.
Kofeina, Organiczny aloes, Ekstrakt z cykorii.
Marka: Academie
Linie Producenta: Youth Active Lift
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Zaburzony owal twarzy , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Normalna , Tłusta
Wiek: Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Część ciała: Szyja i dekolt , Twarz
Rodzaj: Krem-żel
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Świetny kosmetyk! Pięknie nawilża i wygładza skórę. Po jego zastosowaniu staje się wyczuwalnie ujędrniona. Polecam :)
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.