ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Sztyft oczyszczający przeznaczony do stosowania punktowego na zmiany trądzikowe i niedoskonałości. Zawiera cynk, który działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie oraz irys, który zapewnia działanie oczyszczające. Sztyft jest praktyczny w użyciu, mieści się torebce lub w kieszeni.
W efekcie stosowania redukuje wypryski oraz działa oczyszczająco.
Kilka razy dziennie na oczyszczoną skórę stosować miejscowo na problemy skórne.
Kompleks irys-cynk 82,75%.
Marka: Academie
Linie Producenta: Pure
Kategorie: Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Trądzik pospolity , Wągry i zaskórniki , Łojotok
Typ skóry: Tłusta
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Sztyft
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Dobrze wysusza oraz wycisza stany zapalne. Mam go zawsze pod ręką. Lekko i łatwo wchłania w skórę. Polecam
Super produkt dla osób borykających się z wypryskami. Już po pierwszym użyciu widać jak wyprysk przestał być zaogniony ładnie się zasuszył .Polecam
Produkt pomocny przy wypryskach ( po kilku użyciach ) wyprysk wysusza się. W razie doraźnej pomocy Ok.
Szytyft ładnie łagodzi wypryski. Dopiero po kilku zastosowaniach widać efekty. Ja go stosowałam zawsze na noc.
Sztyft dość dobrze wysusza jednak nie sprawia że wypryski znikają. Polecam wszystkim którzy potrzebują natychmiastowego wysuszenia wyprysku.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.