ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Odżywczy balsam idealnie sprawdzi się do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry ciała. Szczególnie polecany jest osobom, których cera utraciła naturalny blask. Jedwabista konsystencja kosmetyku dobrze się wchłania pozostawiając skórę przyjemnie gładką, a subtelny, cytrusowy zapach uprzyjemnia aplikację.
W formule produktu znajduje się nanopolimer HLG, który zapewnia nawilżenie i odżywienie. Dodatek witamy C wykazuje silne działanie antyoksydacyjne, dzięki czemu niweluje szkodliwe działanie wolnych rodników tlenowych, zapobiegając tym samym procesom przedwczesnego starzenia. Zapewnia również efekt rozświetlenia skóry. Witamina E dogłębnie regeneruje, a olej słonecznikowy wzmacnia naturalną barierę hydrolipidową.
Po zastosowaniu ciało jest niezwykle miękkie, dogłębnie zregenerowana oraz odzyskuje zdrowy, promienny wygląd.
Balsam aplikować na oczyszczoną i osuszoną skórę ciała. Dokładnie wmasować. Stosować podczas porannej i wieczornej pielęgnacji.
Witamina C, witamina E, olej słonecznikowy.
Marka: Germaine de Capuccini
Linie Producenta: Timexpert Radiance C+
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Suchość , Utrata blasku , Utrata jędrności
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: NNKT (Nienasycone kwasy tłuszczowe ) , Witamina C , Witamina E
Część ciała: Ciało
Rodzaj: Balsam
Na ile wystarcza: 30 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.