ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Resist Optimal Results Cleanser - Lotion oczyszczający do skóry suchej i wrażliwej. Kremowy preparat myjący, który delikatnie, a zarazem skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia i resztki makijażu. Zawarty ekstrakt z zielonej herbaty wzmacnia naturalną barierę skóry oraz przeciwdziała oznakom starzenia. Ponadto wyciąg z rumianku, dzięki swoim właściwościom łagodzącym, koi podrażnienia. Skóra po zastosowaniu staje się czysta, miękka i wygładzona.
- skóra normalna, sucha, wrażliwa
- oczyszczanie i demakijaż
- skłonność do podrażnień
- suchość
- zaburzona bariera naskórkowa
- oznaki starzenia
Stosować rano i wieczorem. Nałóż niewielką ilość preparatu oczyszczającego na zwilżoną twarz energicznymi, ale delikatnymi ruchami okrężnymi. Dobrze spłukać produkt. Powtórzyć czynność, aby domyć mocniejszy makijaż.
Ekstrakt z zielonej herbaty, wyciąg z rumianku, wyciąg z łupin orzechów piorących.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Resist
Kategorie: Demakijaż , Oczyszczanie twarzy
Dla kogo: Dla niej i dla niego
Wskazanie: Podrażnienie/uwrażliwienie , Suchość , Utrata jędrności
Typ skóry: Dojrzała , Normalna , Sucha , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Rumianek , Zielona herbata
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Mleczko
Na ile wystarcza: 90 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.