ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0)
     

Wartość koszyka: 0,00 zł

Koszt wysyłki: 0,00 zł

przejdź do kasy wróć do zakupów
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 )
     

Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wadę lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.

W celu złożenia reklamacji prześlij zgłoszenia do naszego Biura Obsługi Klienta mailowo na adres: sklep@topestetic.pl

W treści wiadomości prosimy o uwzględnienie poniższych informacji:

  • opis wady produktu
  • numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
  • zdjęcia reklamowanego produktu


Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik naszego sklepu skontaktuje się z Państwem w ciągu 1-2 dni roboczych w celu potwierdzenia rozpoczęcia procesu reklamacyjnego oraz poinformuje o dalszych krokach.

Dział reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia ma obowiązek poinformować o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sklep zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni towar wadliwy na wolny od wad lub wadę usunie. Kupujący może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy na zasadach wskazanych w ww. ustawie.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, Sklep przekaże Kupującemu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeśle na koszt Sklepu reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klientka telefonicznie pod numerem 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

W przypadku wady towaru objętego gwarancją producenta Kupujący może według swojego wyboru, skorzystać z gwarancji producenta stosując się do zasad wskazanych w karcie gwarancyjnej lub dokonać zgłoszenia reklamacyjnego zgodnie z procedurą reklamacyjną wskazaną powyżej. W przypadku skorzystania z gwarancji decyzję o uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia żądania Kupującego podejmuje gwarant (podmiot którego odpowiedzialność wynika z dokumentu gwarancji).

Sklep internetowy z kosmetykami Topestetic • kosmetyki online - Serce
ładowanie okienka
DO GÓRY