ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Tonik rekomendowany dla skóry suchej i wrażliwej. Doskonały produkt do demakijażu, w składzie którego zawarte zostały koncentraty wody różanej, wody z płatków bzu, wody z hamamelisu, oraz witaminowy kompleks roślinny. Skóra jest elastyczna i delikatna.
Kosmetyk jest delikatny dla skóry, zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia oraz rewelacyjnie odświeża. Idealny dla opuchniętych powiek, może być stosowany jako kompres na oczy.
Rano i wieczorem, rozprowadzić wacikiem na twarzy i szyi. Nadmiar usunąć chusteczką higieniczną.
Koncentrat wody różanej, koncentrat wody z płatków bzu, koncentrat wody z hamamelisu, witaminowy kompleks roślinny.
Marka: Academie
Linie Producenta: Hypo-sensible
Kategorie: Dermokosmetyki , Oczyszczanie twarzy , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Cienie i obrzęki pod oczami , Podrażnienie/uwrażliwienie , Suchość
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Róża
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Tonik
Na ile wystarcza: 90 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Bardzo delikatny tonik, nie uczula a jednocześnie spełnia swoje zadanie, nawilża, szczerze polecam do skóry wrażliwej
Bardzo delikatny i nawilżający tonik, nadaje się do każdego rodzaju skóry. Nie podrażnia, zawiera ekstrakty, więc też wstępnie odżywia skórę. Naprawdę dobry produkt, stosowany w salonach kosmetycznych, jak cała linia academie:)
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.