ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0)
     

Wartość koszyka: 0,00 zł

Koszt wysyłki: 0,00 zł

przejdź do kasy wróć do zakupów
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 )
     

Zakup


Co oznaczają statusy zamówień?

Będziesz na bieżąco informowany drogą e-mailową o statusie swojego zamówienia, za pomocą poniższych statusów.

W trakcie kompletowania - zamówienie zostało przyjęte do realizacji i jest w trakcie kompletowania.
Oczekiwanie na płatność - występuje w przypadku płatności przelewem. Oznacza oczekiwanie na zaksięgowanie środków na koncie topestetic.
Gotowe do odbioru - towar jest już spakowany i gotowy do odbioru.
Gotowe do wysyłki - towar jest już spakowany i gotowy do wysyłki, w kolejenej wiadomości przekażemy informację o nadaniu przesyłki.
Wysłane - przesyłka została wysłana za pośrednictwem firmy kurierskiej. W momencie nadania przesyłki, otrzymasz e-maila z numerem listu przewozowego wraz z linkiem monitorującym drogę swojej paczki.
Zrealizowane - status jest nadawany po dostarczeniu przesyłki przez kuriera lub odebraniu zamówienia z punktu odbioru osobistego.
Anulowane - zamówienie zostało anulowane, a jego realizacja przerwana. Jeżeli nie znasz przyczyny tego działania, prosimy o bezpośredni kontakt z działem zamówień.
Reklamacja - zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte do realizacji, o postępach reklamacji będziemy Cię informować drogą e-mailową.

Nie dostałem/am numeru konta, co teraz?

Numer konta sklepu topestetic zostaje wysłany automatycznie, w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Wiadomość potwierdzająca zostanie wysłana na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. Jeżeli go nie otrzymasz w przeciągu godziny od momentu złożenia zamówienia, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klientka telefonicznie pod numerem +48 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl. Prawdopodobnie został podany niewłaściwy adres e-mail, co spowoduje iż nie będą wysyłane informację na temat zmiany statusu zamówienia. Pełne dane teleadresowe firmy wraz z numerem konta są dostępne tutaj.

Złożyłem/am błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się Biurem Obsługi Klientka telefonicznie pod numerem +48 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl

Sklep internetowy z kosmetykami Topestetic • kosmetyki online - Serce
ładowanie okienka
DO GÓRY