Dermalogica
Polub: Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok
Subskrybuj: Mailing, YouTube, Podcast Spotify
O marce
Dermalogica to amerykańska marka, która powstała w 1986 roku. Firma chciała stworzyć systemy pielęgnacyjne na rynku kosmetyków selektywnych, wzorując się na takich markach jak Estée Lauder czy Redken. 30 lat temu istniała luka na rynku kosmetyków profesjonalnych do twarzy. Większość firm celowała w sfery makijażu i pielęgnacji włosów. Celem firmy było zbudowanie marki opierającej się na filozofii zdrowej skóry. Produkty nie miały tylko odświeżać i odprężać cery, lecz miały skutecznie działać i usuwać niedoskonałości. Unikatowość produktów podkreślają opakowania, które słyną ze swojej prostoty i braku ozdobników. Dominująca biel nie odwraca uwagi od najważniejszego, czyli tego co jest w środku. Składniki aktywne i działanie wychodzi na pierwszy plan, pokazując praktyczne podejście firmy do pielęgnacji skóry.
Obecnie Dermalogica posiada duży udział w rynku profesjonalnych produktów do pielęgnacji skóry. Niektóre produkty stały się niekwestionowanymi hitami wśród Klientów, np. Daily Microfoliant i PreCleanse. Tysiące pozytywnych opinii i wysoka sprzedaż mówią same za siebie. Ze względu na swoje silne działanie, produkty Dermalogica nie są ogólno dostępne. Możemy je kupić jedynie w salonach kosmetycznych i u autoryzowanych dystrybutorów. W takich miejscach znajdują się przeszkolenii konsultanci, którzy pomagają przy wyborze odpowiedniej linii pielęgnacyjnej. Ma to na celu jak najtrafniejszy dobór produktów, gwarantujący skuteczność działania. Firma na dzień dzisiejszy zatrudnia ponad 100 tysięcy wyszkolonych terapeutów na całym świecie.
Dermalogica posiada systemy pielęgnacyjne, przeznaczone do rozwiązywania problemów skórnych Klientów. Wszystkie linie mogą być uzupełniane przez produkty z innego zakresu. W składzie nie znajdziemy olejów mineralnych, substancji alergizujących i sztucznych barwników. Najbardziej podstawowym systemem jest linia Daily Skin Health, niezbędna do codziennej rutynowej pielęgnacji. Utrzymuje skórę czystą, zdrową i nawilżoną oraz przygotowuje ją do intensywniejszych terapii. Kolejna linia to Age Smart, spowalniająca oznaki starzenia skóry oraz redukująca jej efekty, takie jak zmarszczki, utrata jędrności, elastyczności, itp. Linia Ultracalming przeznaczona jest dla skóry wrażliwej i nadreaktywnej. Składniki aktywne koją i łagodzą podrażnienia. Linie Medibac i Clear Start zawierają kosmetyki przeciwtrądzikowe i oczyszczające. Różni je głównie przeznaczenie, gdyż Clear Start przeznaczone są dla nastolatków, a Medibac dla starszych osób zmagających się ze zmianami trądzikowymi. Linia powerBright trx rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt cery oraz czyni ją promienną i gładką. W ofercie Dermalogica znajdziemy również produkty przeznaczone do golenia i do pielęgnacji skóry po goleniu, kosmetyki kryjące, z filtrami UV oraz do pielęgnacji skóry całego ciała.
Dermalogica w swoich terapiach korzysta z unikalnego systemu FaceMapping, który polega na szczegółowej analizie skóry. Terapeuci dzielą twarz na 14 stref, które wnikliwie badają i dostosowują do nich odpowiedni program pielęgnacyjny. Jest to zindywidualizowana terapia, dająca nieograniczone możliwości, wykonana „na zamówienie”. Tak ważny jest dlatego wybór odpowiedniego salonu kosmetycznego lub dystrybutora, który posiada gruntowną wiedzę n.t. produktów.
Pasja i wizja firmy pozwoliły na stworzenie produktów unikalnych w swojej kategorii. Profesjonalne podejście i systemy oparte na dogłębnej analizie skóry wprowadzają Klienta na nowy poziom pielęgnacji skóry. Dermalogica odrzuca schematy i zmienia skórę ludzi na całym świecie.