ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Krem przeznaczony dla skóry dojrzałej potrzebującej nawilżenia i regeneracji. Dzięki obecnym w składzie ceramidom krem intensywnie i długotrwale nawilża oraz wzmacnia barierę ochronną skóry. Wspomaga utrzymanie wody w naskórku. Wygładza zmarszczki wynikające z niedoboru wody. Miękka i delikatna konsystencja kremu przynosi uczucie komfortu.
Soin Hydratant Regenerant zawiera organiczny olej sezamowy i z orzechów laskowych, które regenerują skórę, działa przeciwstarzeniowo oraz uelastyczniają skórę. Dodatkowo ekstrakt z rokitnika stymuluje odnowę komórkową i opóźnia pojawianie się zmarszczek.
W efekcie krem pozostawia skórę nawilżoną i elastyczną.
Rano i/ lub wieczorem wmasować krem w oczyszczoną skórę twarzy i szyi.
Wyciąg z rokitnika zwyczajnego, Organiczna Woda Cytrynowa, Organiczny olej sezamowy, Organiczny olej z orzechów laskowych, Kwas hialuronowy.
Marka: Academie
Linie Producenta: Youth Repair
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie , Suchość , Utrata jędrności , Zmarszczki
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Ceramidy
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Oceniam na podstawie próbki. Krem pięknie pachnie. Bardzo dobrze się wchłania. Skóra nie jest wybłyszczona. Polecam
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.