Zojo to polska marka stworzona w 2018 roku, której filozofia opiera się na założeniu, że uroda pochodzi z wewnątrz. Właśnie dlatego w kompozycjach produktów znajdują się pochodzące wyłącznie z ekologicznych upraw, nieprzetworzone, surowe oraz wolne od GMO składniki. Czego nie znajdziemy w formułach? Żadnych sztucznych substancji słodzących, barwiących czy konserwujących. Wszystkie składniki suplementów marki Zojo oparte są o wysokiej jakości, naturalne, organiczne składniki. Są to certyfikowane adaptogeny, superfoods oraz znane od setek lat zioła, wykorzystywane np. w Ajurwedrze. Wszystkie kompozycje są wegańskie, wyjątek stanowi kolagen. Dodatkowo w składzie żadnego produktu nie ma laktozy.
Wróciłam do terapii kolagenem, moja 40 letnia skóra wygląda dobrze, stosuję od kilku miesięcy. Jestem wierna marce, ma wysoką zawartość kolagenu. Mam wrażenie, że ostatnio bardziej czuję rybę, ale nie przeszkadza mi to - jeśli smoothie ma wyraźny smak, problem nie występuje.
Wracam do kolagenu ponownie po dłuższej przerwie. Ponownie widać efekt na twarzy, buzia w świetle dziennym wygląda jak po użyciu rozświetlacza. Świetnie pasuje do owocowych koktajli, ze względu na brak smaku.