ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Produkt w postaci kokosowo-waniliowego napoju przeznaczony dla dorosłych, chcących zadbać o kondycję włosów, skóry i paznokci.
Mieszanka zawiera w składzie kolagen, który stanowi podstawowy budulec skóry, nadając jej elastyczność i jędrność. Formułę wzbogacono kwasem hialuronowym oraz Ashwagandhą, należącą do adaptogenów.
Napój stanowi doskonały zamiennik kawy. Pozytywnie wpływa na stan skóry, włosów i paznokci, a także pomaga utrzymać witalność i młody wygląd.
Przechowywać w suchym miejscu w temperaturze pokojowej, z dala od bezpośredniego działania słońca.
Zmieszać dwie łyżeczki (10g) proszku w szklance gorącej wody lub mleka roślinnego. Aby uzyskać efekt spienionego mleka, należy skorzystać z blendera. Spożyć w ciągu 90 dni od otwarcia.
Napój ryżowy w proszku w tym: | - |
- Ryż | |
- Beta glukany owsiane | |
- Olej słonecznikowy | |
- Sól | |
Hydrolizowane peptydy kolagenowe bydlęce | - |
Erytrytol | - |
Mleko kokosowe w proszku w tym: | - |
- Krem kokosowy | |
- Maltodekstryna ryżowa | |
Sproszkowany korzeń ashwagandhy (Withania somnifera) | - |
Koncentrat z czerwonego buraka 2% | - |
Naturalny aromat waniliowy 1,5% | - |
Kwas hialuronowy | - |
Zawiera ryby i beta glukany owsiane. | |
Wartość odżywcza produktu w 100g/w porcji 10g: | |
Wartość energetyczna kJ/kcal | 1405 / 140 336 / 33 |
Tłuszcz w tym: | 7,5 / 0,7 |
- Kwasy tłuszczowe nasycone | 7 / 0,7 |
Węglowodany w tym: | 72 / 7 |
- Cukry | 11 / 1 |
Białko | 14 / 1 |
Sól | 0,4 / 0,04 |
Kolagen w proszku | 15 / 1500 mg |
Kwas hialuronowy | 1 / 100 mg |
Ashwagandha w proszku | 0,2 / 200 mg |
Wyprodukowano w UE
ZOJO. The Gorgeousness Company Sp. z o.o.
ul. Złota 59
00-120 Warszawa
Marka: Zojo
Linie Producenta: Suplementy Diety
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Suplementy: Suplementy na włosy, skórę, paznokcie
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kolagen , Kwas hialuronowy
Rodzaj: Suplement diety
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Zojo to polska marka stworzona w 2018 roku, której filozofia opiera się na założeniu, że uroda pochodzi z wewnątrz. Właśnie dlatego w kompozycjach produktów znajdują się pochodzące wyłącznie z ekologicznych upraw, nieprzetworzone, surowe oraz wolne od GMO składniki. Czego nie znajdziemy w formułach? Żadnych sztucznych substancji słodzących, barwiących czy konserwujących.
Wszystkie składniki suplementów marki Zojo oparte są o wysokiej jakości, naturalne, organiczne składniki. Są to certyfikowane adaptogeny, superfoods oraz znane od setek lat zioła, wykorzystywane np. w Ajurwedrze. Wszystkie kompozycje są wegańskie, wyjątek stanowi kolagen. Dodatkowo w składzie żadnego produktu nie ma laktozy.