ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Torba z plecionymi uchwytami, którą można przewiesić przez ramię lub wziąć do ręki. Jest w pięknym, nasyconym, głębokim kolorze w odcieniu morskiego turkusu. Ma oryginalny nadruk logo marki kosmetyków Jan Marini. Świetnie się sprawdzi na co dzień, na plażę, podczas podróży, na zakupy, jak i w celu przechowywania różnych przedmiotów. Jest wygodna, pakowna i bardzo pojemna.
Wymiary: 40cm x 60cm x 16cm
Marka: Jan Marini
Kategorie: Akcesoria i dodatki , Dermokosmetyki
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Świetna i bardzo duża torba, kolor piękny, intensywny jasno niebieski, kupuj nie zwlekaj.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Jan Marini Skin Research (JMSR) założona w 1994 roku w San Jose (Kalifornia) jest wiodącym producentem produktów do pielęgnacji skóry. Marka zyskała ogromną popularność dzięki stworzeniu przełomowych receptur produktowych i zaawansowanych technologii transportu składników aktywnych. JMSR jest pionierem w stosowaniu kwasu glikolowego w pielęgnacji skóry, ponadto jako pierwsza marka zastosowała stabilną formę lipofilowej witaminy C (palmitynian askorbylu) w produkcie kosmetycznym. Przez lata firma opracowała szerokie portfolio formuł kosmetycznych, które odzwierciedlają ciągłe zaangażowanie w bycie czołowym twórcą produktów do pielęgnacji skóry, które dają wymierne wyniki kliniczne i korzyści. Po dziś dzień Jan Marini, założycielka marki jest szanowanym międzynarodowym autorytetem w dziedzinie pielęgnacji skóry. Wielokrotnie była prelegentką na międzynarodowych targach i konferencjach medycznych, głównie poświęconych innowacjom technologicznym w pielęgnacji skóry, jak również wielokrotnie występowała w roli eksperta w telewizji, radiu i innych mediach.