ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Kosmetyk o działaniu przeciwzmarszczkowym dedykowany zarówno dla skór z pierwszymi oznakami starzenia, jak i tych z widoczną utratą jędrności. Serum stanowi drugi krok w kuracji Age Cure.
Swoje właściwości opiera na peptydach o działaniu napinającym, rozjaśniającym oraz ujędrniającym. Składniki te wpływają również na redukcję zmarszczek mimicznych, natomiast obecne oligopeptydy stymulują syntezę kolagenu i kwasu hialuronowego w skórze właściwej. Dzięki zawartości skwalanu serum zabezpiecza skórę przed nadmierną ucieczką wody. Hydrolizowane białko pszenicy odpowiada za nawilżenie i natychmiastowy efekt liftingu.
W rezultacie stosowania skóra wygląda młodziej, staje się jędrna i gładka.
Kosmetyk aplikować po wcześniejszym zastosowaniu serum Renew. Kilka kropli produktu One - No Lines, równomiernie rozprowadzić na skórze twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie wmasować do całkowitego wchłonięcia. Następnie nałożyć wybrany krem z serii Global Cream Wrinkles. Serum No Lines stosować przez pierwsze 15 dni kuracji.
Peptydy, skwalan, hydrolizowane białko pszenicy.
Marka: Germaine de Capuccini
Linie Producenta: Timexpert Rides
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie , Suchość , Utrata jędrności , Zaburzony owal twarzy , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Serum
Na ile wystarcza: 30 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.