ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Peeling w formie serum o wielowymiarowym działaniu, łączący ze sobą złuszczanie enzymatyczne oraz kwasowe. Kosmetyk stanowi pierwszy krok w kuracji Age Cure. Dzięki swoim właściwościom przygotowuje skórę do kolejnych etapów pielęgnacji, a także stymuluje jej odnowę, rewitalizuje i wygładza.
Kwas laktobionowy delikatnie złuszcza i nawilża, mocznik zmiękcza, natomiast papaina usuwa martwe komórki naskórka. Ekstrakt z morwy białej rozjaśnia, wyrównuje koloryt i wspiera redukcję przebarwień. Ekstrakt z orzechów kasztana jadalnego wzmacnia naczynia krwionośne. Połączenie peelingu kwasowego z enzymatycznym pozwala na uzyskanie optymalnych efektów przy jednoczesnym ograniczeniu powstania podrażnień.
W rezultacie skóra staje się rozświetlona, gładka i pełna blasku.
Na oczyszczoną i stonizowaną skórę nałożyć kilka kropli serum Renew. Równomiernie rozprowadzić na twarzy, szyi i dekolcie, a następnie pozostawić do całkowitego wchłonięcia. Jako kolejny krok zastosować odpowiednio serum No-lines (przez pierwsze 15 dni) lub Densify (od 16 dnia kuracji).
Papaina, kwas mlekowy, ekstrakt z morwy białej, mocznik, ekstrakt z orzechów kasztana jadalnego.
Marka: Germaine de Capuccini
Linie Producenta: Timexpert Rides
Kategorie: Dermokosmetyki , Kosmetyki z kwasami , Pielęgnacja , Złuszczanie
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Przebarwienia , Utrata blasku , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta
Wiek: Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kasztanowiec , Kwas mlekowy , Mocznik , Morwa biała , Papaina
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Serum
Na ile wystarcza: 30 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.