ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Krem do pielęgnacji skóry okolic oczu, szczególnie w przypadku suchości, cieni i obrzęków. Wyjątkowy produkt o potrójnym działaniu odmładzającym. Woda chabrowa, winogrona oraz wyciąg z jarzębiny owerninjskiej wygładza zmarszczki w okolicy oczu i warg. Skóra wokół oczu jest doskonale nawilżona, a cienie i obrzęki zminimalizowane. Dzięki technologii Soft-focus skóra jest rozświetlona, a zmarszczki mniej widoczne już przy pierwszej aplikacji.
Nie zalecany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.
Rano i wieczorem wmasować w oczyszczoną okolicę oczu.
Kompleks z wody chabrowej, winogrona langwedockiego oraz wyciągu z jarzębiny owernijskiej, Nawilżacz pochodzenia naturalnego, Puder Soft-focus
Marka: Academie
Linie Producenta: Aromatherapie
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Cienie i obrzęki pod oczami , Suchość , Zmarszczki
Typ skóry: Sucha
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Część ciała: Oczy
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Nawilża cerę, dla wrażliwej i suchej skóry jest ok. Lepiej dla młodej skóry, nie pomoże na zmarszczki.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.