Jeżeli zakupiony towar ma wadę lub jest niezgodny z umową, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.
Reklamację można złożyć:
W treści zgłoszenia prosimy o przesłanie:
Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem w ciągu 1–2 dni roboczych w celu potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
Sklep udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że reklamacja została uznana za zasadną.
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad, a jeśli to niemożliwe kupujący może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, Sklep przekaże szczegółowe uzasadnienie decyzji i odeśle produkt na koszt Sklepu.
W przypadku towarów objętych gwarancją, Kupujący może według swojego wyboru skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji lub z rękojmi za wady towaru.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.