ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wadę lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.
W celu złożenia reklamacji prześlij zgłoszenia do naszego Biura Obsługi Klienta mailowo na adres: sklep@topestetic.pl
W treści wiadomości prosimy o uwzględnienie poniższych informacji:
Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik naszego sklepu skontaktuje się z Państwem w ciągu 1-2 dni roboczych w celu potwierdzenia rozpoczęcia procesu reklamacyjnego oraz poinformuje o dalszych krokach.
Dział reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia ma obowiązek poinformować o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sklep zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni towar wadliwy na wolny od wad lub wadę usunie. Kupujący może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy na zasadach wskazanych w ww. ustawie.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, Sklep przekaże Kupującemu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeśle na koszt Sklepu reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klientka telefonicznie pod numerem 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
W przypadku wady towaru objętego gwarancją producenta Kupujący może według swojego wyboru, skorzystać z gwarancji producenta stosując się do zasad wskazanych w karcie gwarancyjnej lub dokonać zgłoszenia reklamacyjnego zgodnie z procedurą reklamacyjną wskazaną powyżej. W przypadku skorzystania z gwarancji decyzję o uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia żądania Kupującego podejmuje gwarant (podmiot którego odpowiedzialność wynika z dokumentu gwarancji).