DARMOWA DOSTAWA I ZWROT PRÓBKI I PREZENTY GRATIS KARTA PODARUNKOWA PROGRAM LOJALNOŚCIOWY PORADY KOSMETOLOGÓW

Nowa jakość pielęgnacji z Topestetic! Skorzystaj z indywidualnej konsultacji kosmetologicznej, która pomoże Ci dobrać idealne produkty do potrzeb Twojej skóry. Zaufaj naszym specjalistom i zadbaj o swoją cerę jak nigdy dotąd!

przeczytaj więcej

Zyskaj więcej z zakupów! Stwórz konto i dołącz do Programu Lojalnościowego Topkatalog. Zbieraj punkty za każdą złotówkę wydaną w sklepie, a następnie wymieniaj je na atrakcyjne nagrody.

przeczytaj więcej

Z zamówieniem otrzymasz od nas gratis próbki kosmetyków, które zostały starannie dobrane do Twoich potrzeb. Ponadto, do każdej paczki dołączamy specjalny upominek, sprawdź już dziś!

przeczytaj więcej

Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wadę lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.

W celu złożenia reklamacji prześlij zgłoszenia do naszego Biura Obsługi Klienta mailowo na adres: sklep@topestetic.pl

W treści wiadomości prosimy o uwzględnienie poniższych informacji:

  • opis wady produktu
  • numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
  • zdjęcia reklamowanego produktu


Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik naszego sklepu skontaktuje się z Państwem w ciągu 1-2 dni roboczych w celu potwierdzenia rozpoczęcia procesu reklamacyjnego oraz poinformuje o dalszych krokach.

Dział reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia ma obowiązek poinformować o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sklep zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni towar wadliwy na wolny od wad lub wadę usunie. Kupujący może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy na zasadach wskazanych w ww. ustawie.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, Sklep przekaże Kupującemu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeśle na koszt Sklepu reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klientka telefonicznie pod numerem 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

W przypadku wady towaru objętego gwarancją producenta Kupujący może według swojego wyboru, skorzystać z gwarancji producenta stosując się do zasad wskazanych w karcie gwarancyjnej lub dokonać zgłoszenia reklamacyjnego zgodnie z procedurą reklamacyjną wskazaną powyżej. W przypadku skorzystania z gwarancji decyzję o uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia żądania Kupującego podejmuje gwarant (podmiot którego odpowiedzialność wynika z dokumentu gwarancji).

Sklep internetowy z kosmetykami Topestetic • kosmetyki online - Serce
ładowanie okienka