BLACK WEEK W TOPESTETIC DO -50% NA WYBRANE KOSMETYKI

Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar ma wadę lub jest niezgodny z umową, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.

Reklamację można złożyć:

  • mailowo, wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl,
  • pisemnie na adres siedziby sklepu,
  • telefonicznie pod numerem: 508 504 506.

W treści zgłoszenia prosimy o przesłanie:

  • opisu wady produktu,
  • numeru zamówienia,
  • zdjęcia/film reklamowanego produktu.

Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem w ciągu 1–2 dni roboczych w celu potwierdzenia przyjęcia reklamacji.

Sklep udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że reklamacja została uznana za zasadną.

W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad, a jeśli to niemożliwe kupujący może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, Sklep przekaże szczegółowe uzasadnienie decyzji i odeśle produkt na koszt Sklepu.

W przypadku towarów objętych gwarancją, Kupujący może według swojego wyboru skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji lub z rękojmi za wady towaru.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Sklep internetowy z kosmetykami Topestetic • kosmetyki online - Serce
ładowanie okienka