ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Creme Hydrastiane - Krem nawilżająco-rewitalizujący dla skóry wrażliwej. Krem na pierwsze zmarszczki. Nawilża górne warstwy naskórka i pomaga utrzymać optymalny poziom nawilżenia na długi czas. Profilaktyka przed odwodnieniem skóry. Nadaje miękkość i witalność skórze. Dla skór z niedoborem lipidów i pierwszymi oznakami starzenia się skóry.
- skóra dojrzała
- starzenie się skóry
- przesuszenie i odwodnienie
Rano i/ lub wieczorem wmasować krem w oczyszczoną skórę twarzy i szyi.
Zawartość składników aktywnych: 10,58%
- Wyciąg z alg termalnych
- Olej jojoba
- Wyciąg z drożdży
- Pochodna krzemu
- Kompleks nawilżający
- Czynnik hipoalergiczny
Marka: Academie
Kategorie: Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Podrażnienie/uwrażliwienie , Suchość , Utrata jędrności , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Sucha , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Algi , Olej jojoba
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Oceniam co prawda na przykładzie próbki, ale wystarczyła ona na piec zastosowań. Niezwykle wydajny krem o miłym zapachu i konsystencji, przynoszący ulgę skórze. Dobrze nawilża. Dobrze się sprawdź także jako podkład pod SPF.
Krem kupiłam dla mamy, która ma wrażliwą cerę. Spełnił jej oczekiwania w 100%. Skóra nawilżona juz po pierwszym zastosowaniu. Krem nie podrażnił cery. Polecam.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.