ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Maska nasączona silnie skoncentrowanym serum, wykonana z włókien celulozowych. Produkt zawiera aż 93% surowców pochodzenia naturalnego. Swój skład opiera na działaniu hydrolatu różanego o właściwościach przeciwstarzeniowych i rewitalizujących skórę. Ponadto jest bogata w kwas hialuronowy znany ze swoich właściwości nawilżających, wygładzających zmarszczki i ujędrniających skórę.
Zawartość japońskiego kwiatu Sophora zmiękcza i regeneruje naskórek. Roślina ta jest też bogactwem flawonoidów, które są antyoksydantami oraz działają przeciwzapalnie. Regularne stosowanie maski zapewnia lifting i ujędrnienie skóry. Po jej aplikacji cera staje się promienna, nawilżona i wygładzona.
Produkt aplikować na oczyszczoną skórę. Należy wyjąć maskę z saszetki i rozwinąć. Rozpocząć rozkładanie maski na powierzchni twarzy rozpoczynając od górnej części. Pozostawić na 15 minut, a następnie wklepać nadmiar serum opuszkami palców. Stosować 1 raz w tygodniu.
Hydrolat różany, kwas hialuronowy, japoński kwiat Sophora.
Marka: Academie
Linie Producenta: Time Active
Kategorie: Dermokosmetyki , Domowe SPA , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Suchość , Utrata jędrności , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kwas hialuronowy , Róża
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Maska , Maska w płachcie
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.