ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Energetyzujący żel-krem o jedwabistej i delikatnie pudrowej konsystencji wspomaga walkę przed szkodliwymi skutkami życia codziennego, takimi jak stres, zanieczyszczenia, czy światło niebieskie. Żel-krem dedykowany jest dla każdego typu skóry, a w szczególności dla skór zmęczonych, szarych, z oznakami starzenia się. Zawarty w składzie ekstrakt z kwiatu wiśni jako przeciwutleniacz zapewnia skórze wygładzenie, aloes wykazuje działanie łagodzące, olej Jojoba i masło Shea - zapewniają nawilżenie.
Przy regularnym stosowaniu skóra staje się promienna i wygładzona.
Krem należy aplikować rano i/lub wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu.
Kwiat wiśni, Aloes, Olej Jojoba, Masło Shea, Ekstrakt z pąków buku, Witamina E.
Marka: Academie
Linie Producenta: Time Active
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Fotostarzenie
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Normalna , Sucha , Tłusta
Składniki: Aloes , Masło Shea , Olej jojoba , Witamina E
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Krem-żel
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Otrzymałam próbkę. Dobrze nawilża, bez pozostawiania tłustej warstwy. Planuję zakup produktu . Polecam
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.