ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Booster stworzony dla skóry dojrzałej z widocznymi oznakami starzenia. Wyjątkowa kompozycja składników, która zapewnia skórze gładkość. Wyciąg z wiecznego kwiatu Korsyki, irysa oraz ekstrakty z czerwonej winorośli i pszenicy zmniejszają widoczność powstałych zmarszczek oraz chronią ją przed pojawieniem się nowych.
Peptydy biomimetyczne wzmacniają działanie wygładzające kosmetyku, czego efektem jest szybka poprawa kondycji skóry. Booster stymuluję skórę do odnowy oraz działa na nią ujędrniająco.
Nie zalecany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.
Stosować rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Następnie zaaplikować krem do codziennej pielęgnacji.
Wieczny kwiat Korsyki, olejki eteryczne z Irysa, ekstrakty z czerwonej winorośli, ekstrakt z pszenicy 1,526%, przeciwstarzeniowy składnik aktywny 5%, peptydy ryżu 4%, peptydy biomimetyczne 3%, ekstrakt z nasion słonecznika 3%.
Marka: Academie
Linie Producenta: Aromatherapie
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Utrata jędrności , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Peptydy
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Serum
Na ile wystarcza: 30 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Dla mnie to namiastka luksusu. Świetny skład z olejkami eterycznymi. Idealnie się rozprowadza, wchłania w skórę pozostawiając ją gładką i sprężystą. Z pewnością wydajny produkt.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.