ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Kosmetyk odpowiedni dla skóry suchej, wrażliwej, a także podrażnionej. Wyjątkowo skuteczne mleczko usuwa makijaż w kilka sekund. Skład wzmocniony o zawartość wody chabrowej oraz ekstraktu z malwy owernijskiej łagodzi uczucie napięcia i dyskomfortu. Skóra jest miękka, gładka oraz idealnie czysta.
Nie zalecane dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.
Niewielką ilość mleczka zaaplikować na wacik i przetrzeć nim twarz. Mleczko może być używane również do demakijażu oczu i ust.
Woda chabrowa i ekstrakt z malwy owernijskiej 1,2%, kompleks nawilżający pochodzenia roślinnego 2%.
Marka: Academie
Linie Producenta: Aromatherapie
Kategorie: Demakijaż , Dermokosmetyki
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Podrażnienie/uwrażliwienie , Suchość
Typ skóry: Naczyniowa , Sucha , Wrażliwa
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Mleczko
Na ile wystarcza: 90 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Otrzymałam próbkę do zamówienia. Rzadko używam mleczka do demakijażu, ale to mnie miło zaskoczyło. Ładnie zmywa makijaż, w tym oczu, nie ściąga skóry, przyjemna konsystencja. Warto rozważyć zakup.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.