ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Tonik normalizujący rekomendowany dla skóry wrażliwej, mieszanej i tłustej. Zawarty w składzie ekstrakt z szałwi zwęża rozszerzone pory i reguluje wydzielenie sebum, natomiast wyciąg z miodu zapewnia skórze odpowiedni poziom nawilżenia.
W efekcie stosowania Lotion Normalisante przywraca skórze naturalne pH i pozostawia ją nawilżoną oraz matową.
Osad na dnie opakowania jest zjawiskiem naturalnym. Zgodnie z rekomendacją producenta przed użyciem należy energicznie wstrząsnąć opakowaniem.
Wieczorem i rano, przemyć twarz i szyję wacikiem. Osuszyć chusteczką.
Aloes, hydrolizat mlekowy, szałwia, ekstrakt miodowy.
Marka: Academie
Linie Producenta: Pure
Kategorie: Oczyszczanie twarzy , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Rozszerzone pory , Łojotok
Typ skóry: Tłusta
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Tonik
Na ile wystarcza: 90 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Super product. Polecam wszystkim rodzajom skóry - bardzo łagodna, działa, nie pozostawia zaczerwienień.
Szczerze mówiąc nie przepadam za tonikami z alkoholem, ale może u niektórych się sprawdzi, jako, że jest to promotor przenikania składników aktywnych z kolejnych produktów. Ten ma przede wszystkim chyba działać przeciwbakteryjnie, dlatego na ranki nie polecam, bo może szczypać, aczkolwiek wiele osób jest z niego zadowolonych.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.