ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Bezalkoholowy tonik do codziennej pielęgnacji twarzy, rekomendowany dla każdego typu cery. Wyciąg z marchwi oraz olejek ze świerku eliminują zanieczyszczenia oraz odświeżają skórę.
Tonik idealnie doczyszcza skórę, usuwając z jej powierzchni resztki makijażu. Skóra jest gładka i oczyszczona, a co najważniejsze odzyskuje odpowiednie pH, niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania.
Nie zalecany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.
Tonikiem zwilżyć wacik kosmetyczny, a następnie przetrzeć nim skórę twarzy oraz szyi.
Ekstrakt z marchewki, pantenol, olejek świerkowy.
Marka: Academie
Linie Producenta: Aromatherapie
Kategorie: Dermokosmetyki , Oczyszczanie twarzy
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Suchość
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Witaminy z grupy B
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Tonik
Na ile wystarcza: 90 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Bardzo delikatny tonik o przyjemnym zapachu, super dla cery raczej suchej, dobrze oczyszcza, polecam.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.