ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Delikatna, kremowa maseczka o działaniu nawilżającym oraz rozświetlającym rekomendowana dla skóry szarej i zmęczonej. Olejek eteryczny z cyprysu prowansalskiego i ekstrakt z burgundzkiej czarnej porzeczki mają rewelacyjne działanie na skórę dzięki czemu zapewniają jej piękny wygląd.
Czarna porzeczka jest silnym antyoksydantem i chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem, natomiast cyprys działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie. Maska rozświetlająca sprawdzi się w przypadku każdego typu skóry.
Nie zalecana dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.
Raz lub dwa razy w tygodniu rozprowadzić średniej grubości warstwę maski na oczyszczonej skórze twarzy. Pozostawić na 10-15 minut a następnie zmyć wodą. Zastosować tonik.
Olejki eteryczne z cyprysu prowansalskiego i ekstrakt z burgundzkiej czarnej porzeczki 1,02%, masło mango 1%, masło shea 1%.
Marka: Academie
Linie Producenta: Aromatherapie
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Fotostarzenie , Przebarwienia , Suchość , Utrata blasku
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Masło Shea
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Maska
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Maseczka o przyjemnej konsystencji. Pozostawiona na 10 min wchłania się. Mam cerę wrażliwą, raczej słabo nawilżoną. Bez żadnych niespodzianek z podrażnieniem. Skóra pozostała uspokojona i nawilżona. Próbka starczyła na 2 aplikacje.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.