ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Produkt
wycofany z oferty.
Zobacz zamiennik
Masque L'Abricot - Maska witaminowa z moreli. Wyjątkowa maseczka o wysoce bogatym składzie i działaniu rewitalizującym. Przeznaczona w szczególności do skóry suchej, wrażliwej i mieszanej. Dodaje skórze świeżości, jest idealna przed ważnym "wyjściem", wykazując działanie natychmiast upiększające. Doskonale usuwa z twarzy wszelkie zmęczenie. W efekcie stosowania skóra nabiera promiennego blasku.
- skóra sucha, normalna i mieszana
- odwodnienie
- szara i zmęczona skóra
- utrata elastyczności
Maskę stosować 1-2 razy w tygodniu. Na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu nałożyć średnią grubość maseczki i pozostawić na ok 15 min. Po upływie tego czasu zmyć dokładnie wodą.
Aktywny składnik hipoalergiczny (polisacharyd), Wyciąg z moreli.
Marka: Academie
Kategorie: Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Suchość , Utrata jędrności
Typ skóry: Mieszana , Normalna , Sucha
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Maska
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Otrzymałem próbną maskę i byłem bardzo zadowolony. Maska działa nawilżająco na skórę, wyrównuje koloryt skóry i nadaje jej blask;)
Zamówiłam maskę, ale nie zwróciłam uwagę, że maska dla sery tłustej/normalnej. Ja mam suchą skórę, ale spróbowałam i byłam zaskoczona, że skóra stała jaśniejszą, bez odczucia dyskomfortu. Chociaż wydaje mi się że w pojemniczku za dużo tej maski jak na jeden zabieg. Polecam
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.