ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Produkt
wycofany z oferty.
Zobacz zamiennik
Soin Lift Galbe Visage Et Cou Krem-żel na twarz i szyję "Piękny Owal". Dzień po dniu skóra nabiera jędrności i sprężystości. Skóra wygląda młodziej. Efekty są widoczne już po 3 tygodniach. Orzeźwia i przywraca witalny, zdrowy wygląd. Kremowo-żelowa konsystencja natychmiast wchłania się w skórę i daje uczucie świeżości. Dzięki delikatnemu masażowi eliminuje zwiotczenia dając efekt liftingu.
Produkt nie zalecany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.
- skóra dojrzała
- utrata jędrności
- lifting
Rano i/ lub wieczorem wmasować krem w oczyszczoną skórę twarzy i szyi.
Zawartość składników aktywnych: 8,4%
- Czynnik napinający
- Kofeina
- Czynnik anty-proteinazy
- Roślinny czynnik wyszczuplający
- Kompleks roślinny
Marka: Academie
Kategorie: Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Utrata jędrności , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała
Wiek: Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kofeina
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Po pierwsze pięknie pachnie. Jest dość wydajny, ale przede wszystkim bardzo przyjemnie się go stosuje na twarz i szyję. Nawilża i wygładza, mimo że dedykowany do skóry dojrzałej bardzo mi podpasował.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.