ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji skóry ze zmianami trądzikowymi. W produkcie wykorzystano aplikator w formie kulki, który ułatwia nakładanie kosmetyku.
Zastosowana w formule woda oczarowa to naturalny hydrolat wykazujący właściwości ściągające, tonizujące oraz pobudzające regenerację zmian zapalanych. Ponadto składnik ten zmniejsza widoczność nadmiernie rozszerzonych porów skóry. Obecność kwasu bursztynowego warunkuje aktywność antybakteryjną oraz delikatnie złuszcza warstwę rogową naskórka.
Ekstrakt z grejpfruta bogaty w kwas cytrynowy, winowy oraz jabłkowy redukuje niedoskonałości skóry, zmniejsza widoczność poszerzonych porów skóry oraz usuwa martwe komórki naskórka.
Efektem stosowania produktu Stylo Correcteur Imperfections jest przyspieszona regeneracja zmian trądzikowych oraz zmniejszenie widoczności rozszerzonych porów skóry.
Kosmetyk stosować punktowo na zmiany trądzikowe. Produkt zaaplikować na oczyszczony palec, a następnie przenieść na skórę twarzy. Częstotliwość aplikacji uzależniona jest od indywidualnych potrzeb.
Woda oczarowa, kwas bursztynowy, ekstrakt z grejpfruta.
Marka: Academie
Linie Producenta: Pure
Kategorie: Dermokosmetyki , Kosmetyki naturalne , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Rozszerzone pory , Trądzik pospolity
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kwas cytrynowy , Oczar wirginijski
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Serum
Na ile wystarcza: 90 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.