ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
PROMOCJA! Zestaw do ciała Academie W CENIE 220 zł (wartość zestawu 330 zł)
Zestaw do ciała Academie - Nawilżające mleczko, Peelingujący żel + Wieczorowa torebka. To wyjątkowa pielęgnacja ciała zapewniająca komfort nawilżenia, wygładzenia i ujędrnienia. Rozpieszcza ciało i zmysły sprawiając, że Twoja skóra staje się piękniejsza z każdym dniem.
Nawilżające mleczko do ciała idealnie się wchłania zapewniając przy tym wysoki poziom nawilżenia. Posiada lekką nietłustą konsystencję. Dodatkowo poprzez zawartość kwasów AHA delikatnie złuszcza skórę oczyszczając ją i wygładzając. Witamina E chroni przed szkodliwym wpływem wolnych rodników.
To delikatnie oczyszczający żel, idealny do codziennej higieny całego ciała. Jest to połączenie żelu pod prysznic i peelingu. Skutecznie usuwa obumarłe komórki i naskórek, niwelując szorstkość i suchość skóry.
- higiena i oczyszczenie
- codzienna kąpiel
- szorstkość naskórka
- suchość
- utrata jędrności i elastyczności skóry
Nawilżające mleczko do ciała
Mleczko nakładaj na oczyszczoną i suchą skórę ciała, delikatnie masując, aż do całkowitego wchłonięcia. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji.
Peelingujący żel do ciała 2w1
Stosować 1-2 razy w tygodniu podczas kąpieli lub pod prysznicem. Nanieść na mokre ciało, delikatnie rozmasować okrężnymi ruchami a następnie dokładnie spłukać.
Nawilżające mleczko do ciała
nawilżacz pochodzenia roślinnego, kompleks AHA, witamina E: zwalcza wolne rodniki
Peelingujący żel do ciała 2w1
złuszczające kuleczki, kompleks multiowocowy (borówki, cukier trzcinowy, syrop klonowy, pomarańcze, cytryna), nawilżacz pochodzenia roslinnego
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.