ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Preparat przeznaczony do pielęgnacji delikatnej okolicy oczu oraz okolicy ust z widocznymi oznakami starzenia. Olej amarantusowy stanowiący serce formuły poprawia elastyczność skóry. Dopełnieniem jego działania są inne naturalne oleje o właściwościach regenerujących i zmiękczających naskórek - olej moringa oraz z pestek moreli.
Do grupy składników antyoksydacyjnych o właściwościach odmładzających zaliczamy zawarte w serum ekstrakt z rozmarynu, koenzym Q10 i witaminę E. Za odbudowę płaszcza hydrolipidowego odpowiada natomiast połączenie hialuronianu sodu i masła murmuru.
Regularne stosowanie boostera zmniejsza wiotkość skóry, redukuje widoczność zmarszczek, nawilża, odżywia i rozświetla skórę.
Rekomendowane są dwie metody aplikacji:
1. Za pomocą aplikatora (roll-on), stosować ruch od zewnątrz do wewnątrz oczodołu. Następnie wklepać nadmiar produktu w skórę.
2. Za pomocą dłoni, rozgrzać 2-3 krople boostera i wklepać go lub wykonać na nim masaż okolic oczu i ust.
Stosować w pielęgnacji wieczornej na oczyszczoną skórę, samodzielnie lub pod krem Pequi Eye.
Olej amarantusowy, olej moringa, olej z pestek moreli, ekstrakt z rozmarynu, koenzym Q10, witamina E, hialuronian sodu, masło murmuru, bisabolol.
Marka: Creamy
Linie Producenta: Serum - Etap 3 Odżywienie
Kategorie: Kosmetyki naturalne , Kosmetyki wegańskie , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Suchość , Utrata jędrności , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Normalna , Sucha , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Bisabolol , Koenzym Q10 , Kwas hialuronowy , Olej jojoba , Witamina E
Rodzaj: Serum
Na ile wystarcza: 30 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Bardzo lubię, ale używam je nieco inaczej - na makijaż jak rozświetlacz, bądź łączę z korektorem pod oczy. Dzięki temu skóra pod oczami wyglada świeżo i jest rozświetlona przez cały dzień. Daje bardzo fajny komfort.
Dla mnie brzydko pachnie, ale bardzo ładnie rozświetla. Ma kulkę i po wyjęciu z lodówki aplikacja jest cudowna. Lubię stosować na dzień właśnie za to rozświetlenie. Stosuje solo lub pod krem.
Polubiłam ten booster, ma dobry skład, fajnie się aplikuje (aplikator z kulką), bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę wokół oczu. Polecam.
Przyjemny produkt w aplikacji. Lekka formuła pozostawiająca delikatne rozświetlenie. Jednak dla mnie jest niewystarczający jeśli chodzi o pielęgnacje. Mam wrażenie, że skora nie jest wystarczająco nawilżona. Gra fajnie z korektorem pod oko, nie roluje się. Jako produkt na dzień jak najbardziej na tak, jednak na noc używam zdecydowanie bardziej odżywczy produkt.
Polecam, ale na noc, choć są lepsze produkty. Odpada pod makijaż, bo jest oleisty i wolno się wchłania. Lubię apteczne zapachy, ale ten jest dość śmierdzący.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Creamy to marka o polsko-haitańskich korzeniach posiadająca w swoim portfolio wyłącznie naturalne, wegańskie kosmetyki, które nie są testowane na zwierzętach. Wszystkie preparaty są wytwarzane w CreamyLab mieszczącym się w Warszawie. Formuły opracowuje zespół biotechnolożek stawiających na spełnienie potrzeb nowoczesnej kobiety. Filozofia marki zakłada bowiem zrównoważoną, holistyczną i minimalną pielęgnację bez zbędnych wypełniaczy odpowiadającą na konkretne problemy skóry. Formuły łączą surowce naturalne najwyższej jakości z potwierdzoną naukowo wiedzą, dzięki czemu są niezwykle skuteczne. Unikalnym składnikiem, który pojawia się w wielu produktach marki jest sprowadzany z Haiti olej moringa tłoczony na zimno z nasion „drzewa życia”. Ponadto, wszystkie kosmetyki Creamy są umieszczone w szklanych, zwrotnych opakowaniach. Założycielka marki, Zofia Pinchinat-Witucka troszczy się nie tylko o środowisko. Creamy, jako marka odpowiedzialna społecznie od czasu trzęsienia ziemi w 2010 roku wspiera Fundację Polska-Haiti, która zajmuje się pomocą lokalnej społeczności i jest zaangażowana w budowę szkoły w mieście Jacmel.