ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Revitalizing Hair & Scalp Tonic - Tonik do włosów. Produkt stworzony do uzupełnienia pielęgnacji włosów pozbawionych blasku i objętości. Wyciągi z liści neem, arniki i kory brzozowej odżywiają włosy oraz wspomagają uniesienie cienkich włosów. Dzięki zawartości rozmarynu, ogórecznika i kasztanowca zarówno sucha jak i przetłuszczająca się skóra głowy jest zregenerowana i odżywiona. Efektem regularnego stosowania są błyszczące, gładkie włosy, utrzymujące naturalną objętość.
- włosy pozbawione blasku
- brak objętości
- cienkie i zniszczone włosy
Tonik rozprowadzić równomiernie na włosach i wmasować w skórę głowy po każdym myciu.
Wyciąg z miodli indyjskiej, wyciąg z pokrzywy, wyciąg z arniki górskiej, wyciąg z kory brzozy, wyciąg z kwiatów nagietka, wyciąg z kasztanowca, wyciąg z ogórecznika, wyciąg z łopianu.
Marka: Dr Hauschka
Linie Producenta: Pielęgnacja włosów
Marka: Hauschka
Kategorie: Kosmetyki naturalne , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego
Wskazanie: Suchość
Składniki: Arnika , Kasztanowiec
Część ciała: Włosy
Rodzaj: Tonik
Rodzaj włosów: Włosy cienkie i delikatne , Włosy suche , Włosy zniszczone
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Dr Hauschka to pionier na rynku kosmetyków naturalnych. Od 1935 roku marka głęboko wierzy w to, że jedyną drogą do przyszłości jest natura. Wszystkie produkty Dr Hauschka zawierają wyciągi roślinne najwyższej jakości. Dla 100% pewności pochodzenia i jakości swoich kosmetyków, składniki wykorzystywane do stworzenia produktów Dr Hauschka pozyskiwane są z prywatnych ogrodów firmy WALA. Rośliny lecznicze wykorzystywane w kosmetykach Dr Hauschka pomagają skórze wzmocnić naturalną barierę ochronną oraz wspierają jej odbudowę. Dzięki starannie opracowanym kompozycjom składników kosmetyki łączą w sobie działanie lecznicze oraz pielęgnujące. W asortymencie marki znajdują się produkty dla każdego typu skóry.