ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Dwufazowy płyn do demakijażu oczu i ust przeznaczony dla każdego rodzaju skóry oraz wrażliwych oczu. Sprawdzi się również dla osób noszących soczewki kontaktowe. Ponadto kosmetyk znakomicie rozpuszcza nawet wodoodporny makijaż.
Lekka faza olejowa z łatwością i w delikatny sposób usuwa nawet ciężki makijaż, natomiast składniki tworzące fazę wodną utrzymują nawilżenie skóry w okolicy oczu i ust na optymalnym poziomie. Warto podkreślić, iż produkt jest całkowicie wegański.
Po zastosowaniu nawet wodoodporny makijaż zostaje bez trudu usunięty z delikatnych obszarów twarzy bez efektu przesuszenia i podrażnienia.
Płyn do demakijażu aplikować na wacik kosmetyczny. Następnie zwilżony płatek przyłożyć do zamkniętych powiek i ust, przytrzymać kilka sekund, a później delikatnie przetrzeć skórę bez jej nadmiernego rozciągania.
Marka: Germaine de Capuccini
Linie Producenta: Pielęgnacja komplementarna
Kategorie: Demakijaż
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Podrażnienie/uwrażliwienie
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Rodzaj: Płyn/woda
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Otrzymałam go w zestawie z kremem i super sprawdził się w codziennym demakijażu szczególnie oczu i ust. Używam wodoodpornego tuszu który w całości schodził przy zastosowaniu tego olejku. Polecam
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.