ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Shock Fluids Photo-Aged Recovery - Intensywna pielęgnacja dla skóry dotkniętej fotostarzeniem. Serum w ampułkach stworzone do pielęgnacji skóry zniszczonej przez długie przebywanie na słońcu, poszarzałej i pozbawionej witalności. Szczególnie sprawdzi się po sezonie letnim oraz po wyjazdach zimowych, podczas których skóra narażona jest na silne działanie promieni słonecznych. Zawiera kwas foliowy, który naprawia DNA komórek skóry, a witamina D3 wzmacnia jej barierę ochronną, co pomaga przywrócić skórze jędrność i odpowiednie nawilżenie. Dodatek nicynamidu odmładza i rozjaśnia skórę, a ekstrakt z soi ją regeneruje. Podczas 10 dni kuracji preparat poprawia kondycję skóry, redukuje zmarszczki, suchość i wiotkość skóry oraz ujednolica koloryt.
- wszystkie rodzaje skóry
- fotostarzenie
- zmarszczki, drobne linie,
- suchość i wiotkość skóry
- skóra zmęczona, szara
- skóra zniszczona przez słońce
- po lecie, nadmiarze słońca i wyjazdach zimowych
Serum należy aplikować 1 raz dziennie na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Po jego wchłonięciu należy nałożyć krem nawilżający.
Niacynamid, kwas foliowy, ekstrakt z soi, witamina D3
Marka: Germaine de Capuccini
Linie Producenta: Pielęgnacja komplementarna
Kategorie: Pielęgnacja
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Fotostarzenie , Suchość , Utrata jędrności , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Soja , Witamina D , Witaminy z grupy B
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Ampułki
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.