ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Lekki, oczyszczający olejek przeznaczony szczególnie dla skóry tłustej, z łojotokiem lub widocznymi zaskórnikami. Dzięki swojej delikatnej konsystencji jest niezwykle komfortowy w aplikacji i nie powoduje obciążenia skóry.
W składzie zawarto olej z pestek moreli i olej moringa, które dogłębnie oczyszczają i odżywiają skórę, olejek z drzewa herbacianego o działaniu antyspetycznym oraz wyciąg z pstrolistki sercowatej, który łagodzi podrażnienia. Dzięki technologii 2X Melting System zapewnia dokładny demakijaż, umożliwiając usuwanie zarówno kremów BB, jak i eyelinerów, kredek czy szminek.
Po zastosowaniu skóra jest dokładnie oczyszczona, miękka i wygładzona.
Odpowiednią ilość kosmetyku zaaplikować na palce, a następnie okrężnymi ruchami wmasować olejek w skórę, aż do skutecznego usunięcia makijażu. Podczas masażu dodać do olejku odrobinę wody. Na koniec dokładnie spłukać skórę wodą.
Olej z pestek moreli, olej moringa, olejek z drzewa herbacianego, wyciąg z pstrolistki sercowatej.
Marka: Missha
Linie Producenta: Oczyszczanie
Kategorie: Demakijaż , Oczyszczanie twarzy
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Odwodnienie , Rozszerzone pory , Trądzik pospolity , Wągry i zaskórniki , Łojotok
Typ skóry: Tłusta
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Olejki esencjonalne
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Olejek
Na ile wystarcza: 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Missha to koreańska marka kosmetyczna, która opiera najwyższą jakość swoich produktów na połączeniu naturalnych składników oraz najnowszych technologii. Kosmetyki tej marki to połączenie delikatnych konsystencji, cudownych zapachów i unikalnych receptur co zapewnia przyjemność stosowania oraz skuteczność działania. Nieustanny rozwój wraz z coraz większym doświadczeniem oraz wsłuchiwaniem się w potrzeby klientów daje możliwość stworzenia wydajnych, dobrych i skutecznych kosmetyków. Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach.