ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Krem nawilżający o lekkiej konsystencji balsamu, wyraźnie zmiękcza i wygładza przesuszoną, szorstką skórę. Odpowiedni do każdego typu cery. Produkt chroni skórę przed utratą wody, nie pozostawiając uczucia tłustości. Bazuje na składnikach, takich jak retinol i adenozyna, które zapobiegają i redukują oznaki starzenia, a także zmniejszają widoczność drobnych linii i zmarszczek. W efekcie skóra wygląda młodziej, staje się zregenerowana, a koloryt zostaje ujednolicony.
Stosować na noc, jako ostatni krok w codziennej rutynie.
Retinol, adenozyna, skwalan.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: PC4 Men
Kategorie: Kosmetyki z retinolem , Pielęgnacja
Dla kogo: Mężczyzna
Wskazanie: Fotostarzenie , Utrata jędrności , Zaburzony owal twarzy , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Normalna , Sucha , Tłusta
Wiek: Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Adenozyna , Retinoidy
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Krem , Krem na noc
Na ile wystarcza: 90 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Mój partner bardzo lubi ten krem i właśnie zamówiłam mu kolejne opakowanie. Kosmetyk jest lekki, ale dobrze nawilża, koi cerę i sprawia, że na skórze pojawia się mniej niedoskonałości. Szybko się wchłania i jest bardzo wydajny.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.