ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Idealne rozwiązanie dla skóry, którą chronimy przed negatywnymi skutkami ekspozycji na promienie słoneczne. Delikatne krople opalające są wyjątkowo proste w użyciu oraz pozwalają na uzyskanie równomiernej opalenizny. Skóra przybiera delikatny, opalony odcień oraz jest nawilżona i zregenerowana.
Krople opalające pozwalają na uzyskania samoopalacza z dowolnego produktu pielęgnacyjnego. Wystarczy kilka kropel połączyć z kremem i gotowe.
5-6 kropli produktu wymieszać z preparatem do pielęgnacji ciała i rozprowadzić równomiernie. W przypadku aplikowania produktu na twarz, szyje i dekolt 2-3 krople wymieszać ze standardową ilością kremu do twarzy i rozprowadzić na skórze omijając nasadę włosów oraz brwi. Po zaaplikowania umyć dokładnie ręce.
Dihydroksyaceton, Aloes, Karmel, Gliceryna, Olej jojoba, Ekstrakt z wodorostów termalnych.
Marka: Academie
Linie Producenta: bronz express
Kategorie: Dermokosmetyki , Kosmetyki nadające efekt opalenizny , Pielęgnacja , Samoopalacz
Dla kogo: Kobieta
Składniki: Aloes , Dihydroksyaceton (DHA)
Rodzaj: Płyn/woda
Na ile wystarcza: 30 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Academie Bronz Express - rewelacyjny produkt. Faktycznie nie pozostawia smug, piękny kolor. Polecam!
Produkt warty polecenia, nie mniej należy uważać z aplikacją aby nie było smug, ogólnie przy połączeniu z kremem łatwiejszy do stosowania niż tradycyjny samoopalacz
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Academie. Firma z ogromną tradycją, powstała w 1890 roku w Paryżu przez dr Alexandre Lamotte. Pierwszymi produktami był Krem Księżniczki, Róż Pampadour oraz Puder Księżniczki. W 1926 r. firmę przejął dr Georges Gay, który wykorzystywał podział skóry na suchą, tłustą i normalną do doboru kosmetyków oraz wprowadził imienną kartę diagnostyczną, stosowaną dziś w każdym renomowanym gabinecie kosmetycznym i spa. Posiadał on szersze spojrzenie na kosmetykę niż jego konkurenci i dzięki temu rozwinął firmę, która stała się rozpoznawana na całym świecie.