ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Krem przeznaczony dla każdego typu skóry, szczególnie z nierównym kolorytem oraz pozbawionej blasku. Preparat posiada bogatą konsystencję, która doskonale nawilża skórę, przynosząc długotrwałe uczucie komfortu.
W składzie kremu zawarto unikatowy składnik D-Tox-Cell oraz o właściwościach wspomagających detoksykację komórek, a także ekstrakt z otrębów pszennych i ekstrakt z szarotki alpejskiej, które zapewniają działanie antyoksydacyjne, łagodzące i ochronne. Ponadto, krem zapewnia działanie przeciwstarzeniowe, dzięki czemu zapobiega przedwczesnej utracie jędrności i wspomaga redukcję zmarszczek.
Krem Anti Aging Clarifying Cream SPF 15 przywraca skórze świetlistość i naturalny blask, sprawiając, że cera jest odpowiednio nawilżona i promienna.
Niewielką ilość kremu aplikować na oczyszczoną i stonizowaną skórę twarzy, szyi i dekoltu, a następnie delikatnie wmasować. Stosować rano i wieczorem.
D-Tox-Cell, ekstrakt z otrębów pszennych, ekstrakt z szarotki alpejskiej.
Marka: Germaine de Capuccini
Linie Producenta: Timexpert White
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta , Kobieta w ciąży i mama karmiąca
Wskazanie: Fotostarzenie , Przebarwienia , Utrata blasku
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Normalna , Sucha , Tłusta
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.