ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Żel oczyszczający to pierwszy krok w 3-stopniowej pielęgnacji Purexpert. Kosmetyk posiada jedwabistą formułę, która pomaga usunąć makijaż i wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry.
Produkt zapewnia głębokie oczyszczenie bez wysuszenia skóry oraz pozostawia ją przyjemnie odświeżoną. Zawiera wyciąg z korzenia gipsówki wiechowatej, który odblokowuje pory skóry i działa przeciwzapalnie, a ekstrakt z orzechów Shikaki normalizuje pracę gruczołów łojowych. W efekcie skóra staje się gładka, oczyszczona i pełna blasku.
Żel należy nałożyć na zwilżoną skórę twarzy, szyi i dekoltu i masować ją okrężnymi ruchami, aż do uzyskania piany. Następnie produkt należy spłukać dużą ilością wody. Żel nie jest przeznaczony do stosowania w okolicy oczu.
Ekstrakt z owoców drzewa Kolibło egipskie, ekstrakt z orzechów Shikaki, wyciąg z korzenia gipsówki wiechowatej.
Marka: Germaine de Capuccini
Linie Producenta: Purexpert
Kategorie: Demakijaż , Dermokosmetyki , Oczyszczanie twarzy
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Trądzik pospolity , Łojotok
Typ skóry: Mieszana , Normalna
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Żel
Na ile wystarcza: 30 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Najlepszy żel do mycia twarzy. Skóra jest oczyszczona, ale nie wysuszona. Szczerze polecam. Idealne dla skóry z problemami.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.