ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Intensywnie nawilżający krem do twarzy o bardzo lekkiej konsystencji, zawierający formułę hydroaktywną, która utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia w naskórku.
Krem działa tonizująco, regenerująco o raz wykazuje działanie wygładzające, wszytko dzięki zawartemu w składzie nisko, średnio oraz wielkocząsteczkowego kwasu hialuronowego. W rezultacie skóra staje się gładka, nawilżona i wyciszona.
Krem należy stosować dwa razy dziennie na oczyszczoną skórę twarzy, delikatnie masując. Unikać kontaktu z oczami.
Kwas hialuronowy nisko, średnio i wielkocząsteczkowy.
Marka: Germaine de Capuccini
Linie Producenta: For Men
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Mężczyzna
Wskazanie: Podrażnienie/uwrażliwienie , Suchość , Utrata jędrności , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kwas hialuronowy
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Krem kupiony w zestawie jako prezent dla męża. Dobrze się wchłania. Nie zostawia tłustego filmu na twarzy. Mąż ma zdecydowanie gładszą skórę.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka oferująca profesjonalne kosmetyki, które służą pielęgnowaniu piękna kobiet oraz dbaniu o potrzeby ich skóry. Firma została stworzona przez wyjątkową kobietę - Carmen Vidal w 1964 roku. Unikalne sekrety dbania o urodę poznała ona jeszcze w dzieciństwie, które spędziła w Algierze, natomiast później, we Francji nabyła wiedzę w zakresie technologii kosmetyków. Logo łabędzia, które stworzyła Carmen doskonale symbolizuje to, co kosmetyki marki zapewniają kobietom: czystość, piękno, wewnętrzny spokój i elegancję. Od ponad pól wieku istnienia najważniejszymi wartościami firmy są profesjonalizm, jakość, innowacyjność oraz uczciwość.Obecnie kosmetyki marki Germaine de Capuccini można kupić w ponad 80 krajach na całym świecie, są one stosowane zarówno w pielęgnacji domowej, jak i w profesjonalnych gabinetach podczas zabiegów kosmetologicznych. Składniki aktywne tych preparatów otrzymuje się w procesach biotechnologicznych, wobec czego produkowane kosmetyki odznaczają się mikrobiologiczną czystością oraz najwyższą jakością. Ponadto wszystkie preparaty marki są hipoalergiczne, a proces ich produkcji jest prowadzony w sposób przyjazny środowisku.