ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Krem przeznaczony do pielęgnacji okolicy oczu, szczególnie skóry dotkniętej utratą blasku i jędrności. Preparat posiada lekką, lecz odżywczą konsystencję, która zapewnia nawilżenie okolicy oczu, a także aktywną mieszankę składników aktywnych. Dzięki zawartości stabilnej witaminy C w stężeniu 5%, krem rozjaśnia szarą, zmęczoną skórę, a także wykazuje działanie antyoksydacyjne, zwalczając wolne rodniki odpowiedzialne za przyspieszone starzenie się skóry.
Ponadto formuła C5 Super Boost Eye Cream została wzbogacona o Zerumbone, czyli skoncentrowaną formę ekstraktu z imbiru o działaniu zmniejszającym przebarwienia i redukującym obrzęki pod oczami. Zawarta w składzie mieszanka peptydów i kwasu hialuronowego zapewnia nawilżenie, wygładzenie, a także ujędrnienie skóry. W efekcie skóra jest pełna blasku, a okolica oczu zyskuje młodszy i świeższy wygląd.
Krem aplikować aplikować na skórę pod oczami, omijając linię rzęs, delikatnymi ruchami wklepującymi. Stosować raz lub dwa razy dziennie. W ciągu dnia aplikować dodatkowo z filtrem SPF 30+.
Witamina C 5%, Zerumbone, peptydy, kwas hialuronowy.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Boosters
Kategorie: Dermokosmetyki , Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Anti-pollution , Cienie i obrzęki pod oczami , Suchość , Utrata blasku , Utrata jędrności , Zmarszczki
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kwas hialuronowy , Peptydy , Witamina C
Część ciała: Oczy
Rodzaj: Krem
Na ile wystarcza: 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.