ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Odżywczy olejek do demakijażu delikatnie, a zarazem skutecznie oczyszczający i regenerujący skórę pięcioma naturalnymi olejami. Idealny do każdego typu cery. Olej słonecznikowy, kokosowy, jojoba, z pestek winogron i z nasion rzeżuchy łąkowej doskonale zmywają nawet wodoodporny makijaż, a przy tym skład jest delikatny, niedrażniący. Produkt odbudowuje naturalną barierę hydrolipidową i zabezpiecza naskórek przed przesuszeniem. Bezzapachowa formuła pozostawia skórę miękką, gładką i czystą.
Stosować rano i wieczorem. Na zwilżoną skórę twarzy nałożyć niewielką ilość olejku energicznymi, ale delikatnymi ruchami okrężnymi. Dobrze spłukać. Powtórzyć proces, aby usunąć mocny makijaż. Można stosować do demakijażu oczu.
Olej słonecznikowy, olej kokosowy, olej z nasion rzeżuchy łąkowej, olej jojoba, olej z pestek winogron, masło shea, witamina E.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Cleansing , Make-up
Kategorie: Demakijaż , Dermokosmetyki
Dla kogo: Kobieta
Wskazanie: Fotostarzenie , Podrażnienie/uwrażliwienie , Rumień/zaczerwienienie , Suchość
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Masło Shea , Olej jojoba , Olej kokosowy , Olej z pestek winogron , Witamina E
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Olejek
Na ile wystarcza: 60 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Olejek ma fajną konsystencję, nie rzadką i nie gęstą. Dobrze oczyszcza makijaż. Minus za to, że szczypie w oczy.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.