ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Wyjątkowo delikatny żelowy preparat myjący, bazujący w swoim składzie na soku z liści aloesu. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia i makijaż, pozostawiając skórę odświeżoną, miękką i promienną. Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry, nawet wrażliwej lub podrażnionej. Łagodna formuła produktu idealnie sprawdzi się również do stosowania u niemowląt i dzieci.
Stosować rano i wieczorem. Na zwilżoną skórę twarzy i oczu nałożyć niewielką ilość żelu energicznymi, ale delikatnymi ruchami okrężnymi. Dobrze spłukać. Powtórzyć w razie potrzeby.
Sok z liści aloesu.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Cleansing , Earth Sourced
Kategorie: Demakijaż , Dermokosmetyki , Oczyszczanie twarzy
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Dziecko , Kobieta , Kobieta w ciąży i mama karmiąca , Nastolatek
Wskazanie: Podrażnienie/uwrażliwienie , Rumień/zaczerwienienie , Suchość
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Mniej niż 20 , Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Aloes
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Żel
Na ile wystarcza: 90 dni
Za każdą napisaną opinię otrzymasz 50 pkt. w programie lojalnościowym do wydania w topkatalogu . Topestetic.pl informuje, iż wszelkie opinie zamieszczane na stronie internetowej sklepu weryfikowane są przez topestetic.pl w celu zapewnienia, iż pochodzą one wyłącznie od osób, które nabyły dany produkt. dowiedz się więcej
Idealnie oczyszcza, domywa , zmywa olej. Sprawdza się w porannym myciu jak i również jako drugi etap oczyszczania. Jest bardzo delikatny, nie podrażnia, ma delikatny zapach, który raczej nie przeszkadza.
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.