ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Resist Brightening Essence - Emulsja rozjaśniająca przebarwienia. Lekka esencja, która łączy w sobie rozświetlającą moc arbutyny z unikalną mieszanką witaminy C i ekstraktów roślinnych. Arbutyna, witamina C oraz wyciąg z lukrecji wyrównują koloryt cery, rozjaśniają przebarwienia, dzięki czemu odcień cery się ujednolica. Emulsja dodatkowo doskonale nawilża i zwalcza oznaki starzenia. Jest to również idealny wybór dla cer szarych, matowych, potrzebujących rozświetlenia. Cera w efekcie odzyskuje promienność i blask!
- każdy rodzaj cery
- cera szara, matowa, pozbawiona blasku
- przebarwienia, nierównomierny koloryt
- niedostateczny poziom nawilżenia
- oznaki starzenia
Stosować 2-3 krople na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu raz lub dwa razy dziennie. Nie spłukiwać. Następnie użyć serum i/lub kremu nawilżającego. Na dzień zawsze stosować krem nawilżający z filtrem przeciwsłonecznym o szerokim spektrum ochrony SPF 30 lub wyższym.
Arbutyna, wyciąg z mącznicy lekarskiej, witamina C, wyciąg z lukrecji, wyciąg z morwy białej, niacynamid, kwas hialuronowy, peptydy, alantoina, adenozyna.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Resist
Kategorie: Pielęgnacja
Dla kogo: Dla niej i dla niego
Wskazanie: Przebarwienia , Suchość , Utrata jędrności
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Naczyniowa , Normalna , Sucha , Tłusta , Wrażliwa
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Adenozyna , Alantoina , Arbutyna , Kwas hialuronowy , Lukrecja , Morwa biała , Peptydy , Witamina C , Witaminy z grupy B
Część ciała: Twarz
Na ile wystarcza: 60 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.