ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Aktualnie nasza firma nie prowadzi wysyłki po za granice Polski. Pracujemy nad wdrożeniem takiej możliwości w naszym sklepie. W sprawie dodatkowych pytań prosimy o kontakt (sklep@topestetic.pl).
Niestety nie mamy możliwości zaoferowania żadnych dodatkowych zniżek czy rabatów. Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym klientom atrakcyjną ofertę programu lolajanościowego i darmowej dostawy niezależnie od kwoty złożonego zamówienia. Wszystkie podane na naszej stronie ceny są ostateczne i nie podlegają negocjacji, chyba że zaznaczono inaczej w opisie produktu.
Oczywiście, odbiory osobiste są możliwe w naszym biurze w Warszawie po wcześniejszym uzgodnieniu odbioru z działem zamówień. Nasz punkt odbioru znajduje się pod adresem:
topestetic
ul. Branickiego 12 lok.2
02-972 Warszawa-Wilanów
Poniedziałek - Piątek
9:00 - 17:00
Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Kontakt do działu zamówień znajdziesz w zakładce kontakt.
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję faktura VAT i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, odznacz w formularzu opcję „Takie same jak powyżej” i podaj pełne dane do faktury
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
UWAGA ! Od 1 stycznia 2020 r., zgodnie z ustawą z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1520), sprzedawca będzie mógł wystawić nabywcy (podatnikowi VAT) fakturę do paragonu tylko jeśli paragon ten będzie zawierał NIP nabywcy.
W związku z powyższym, aby otrzymać fakturę VAT należy podać dane przed finalizacją transakcji w naszym koszyku. Ze względu na pełną automatykę
procesów magazynowych, nie ma możliwości dodania danych do faktury w zamówieniu, które jest już procesowane w naszym systemie.
W razie problemów z dodaniem danych do faktury prosimy kontakt z naszą infolinią, wiadomość na czat lub email.
Sklep internetowy topestetic jest aktualnie liderem na rynku oferującym dermokosmetyki najlepszych światowych marek, rekomendowanych przez lekarzy medycyny estetycznej, chirurgii plastycznej oraz dermatologów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu kosmetyki najwyższej jakości, których skuteczność została potwierdzona szeregiem badań laboratoryjnych.
U nas za transport zapłacisz zawsze 0,00 zł, bez względu na to jaką formę płatności wybierzesz.
Działamy nie tylko wirtualnie, w każdym momencie mogą Państwo odwiedzić nasze biuro znajdujące się na warszawskim Wilanowie, dokładne dane znajdą Państwo w zakładce kontakt.
Schowek to miejsce, do którego możesz dodawać swoje ulubione produkty, jak również te nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności ma każdy użytkownik naszego sklepu. Aby schowek został zapisany przy Twoim koncie musisz się na nie zalogować.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt dodaj produkt do schowka. Produkty w schowku są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w schowku znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przenieść je do koszyka lub usunąć ze schowka.
Jak dodać produkt do schowka?
Na stronie ze szczegółowymi informacjami na temat produktu wybierzesz opcję "do schowka", przycisk jest również dostępny na spisie produktów we wszystkich kategoriach. Po kliknięciu przycisku produkt zostanie przeniesiony do schowka, skąd w każdej chwili możesz go dodać do koszyka lub usunąć.
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o terminie wysyłki:
W razie problemów ze złożeniem zamówienia zachęcamy do pozostawienia numeru telefonu przy produkcie, oddzwonimy w najkrótszym możliwym terminie i przyjmiemy zamówienie. Zamówienia można również składać telefonicznie pod numerem telefonu: 22 641 03 59
Przy każdym produkcie jest określony przybliżony termin wysyłki, a podany czas zostaje liczony w dniu roboczym do godziny 14.00. Gdy zamówienie zostanie złożone po godzinie 14.00, jego czas realizacji rozpoczyna się następnego dnia roboczego. W przypadku, gdy zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji zaksięgowania przelewu na koncie sklepu.
Dokładamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała rzeczywistym stanom magazynowym. Może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży – zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany drogą e-mailową lub telefoniczną.
Firma kurierska DPD dostarcza przesyłki przeważnie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 19. W momencie wysyłki zamówienia wysyłamy mailem informację o numerze paczki wraz z linkiem do sprawdzania statusu paczki, dzięki któremu można sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się wysłana przez nas paczka. Wszystkie dane kontaktowe do firmy DPD znajdą Państwa na stronie: www.dpd.com.pl
Na terenie Warszawy znaczną część zamówień realizujemy własnym transportem, dzięki czemu przesyłka dociera do klienta w jeszcze krótszym czasie niż termin wysyłki podany na stronie.