Zyskaj więcej z zakupów! Stwórz konto i dołącz do Programu Lojalnościowego Topkatalog. Zbieraj punkty za każdą złotówkę wydaną w sklepie, a następnie wymieniaj je na atrakcyjne nagrody.
przeczytaj więcej
Do zamówień dołączany jest wyjątkowy upominek, który nadaje przesyłce indywidualny charakter i sprawia, że zakupy stają się jeszcze przyjemniejszym doświadczeniem.
przeczytaj więcej
Do wielu zamówień dołączamy starannie dobrane próbki kosmetyków, dopasowane do indywidualnych potrzeb pielęgnacyjnych. To nasz sposób, by umożliwić Ci odkrywanie nowych produktów i doświadczanie pielęgnacji w najlepszym wydaniu — świadomie, z troską o Ciebie i Twoją skórę.
przeczytaj więcej
Naszym celem jest zapewnienie błyskawicznej i efektywnej realizacji zamówień w naszym sklepie. Dzięki nowoczesnemu magazynowi oraz zaawansowanym technologicznie systemom IT, zamówienia są zazwyczaj wysyłane i dostarczane w ciągu zaledwie 24 godzin od momentu złożenia.
przeczytaj więcejBędziesz na bieżąco informowany drogą e-mailową o statusie swojego zamówienia, za pomocą poniższych statusów.
W trakcie kompletowania - zamówienie zostało przyjęte do realizacji i jest w trakcie kompletowania.
Oczekiwanie na płatność - występuje w przypadku płatności przelewem. Oznacza oczekiwanie na zaksięgowanie środków na koncie topestetic.
Gotowe do odbioru - towar jest już spakowany i gotowy do odbioru.
Gotowe do wysyłki - towar jest już spakowany i gotowy do wysyłki, w kolejenej wiadomości przekażemy informację o nadaniu przesyłki.
Wysłane - przesyłka została wysłana za pośrednictwem firmy kurierskiej. W momencie nadania przesyłki, otrzymasz e-maila z numerem listu przewozowego wraz z linkiem monitorującym drogę swojej paczki.
Zrealizowane - status jest nadawany po dostarczeniu przesyłki przez kuriera lub odebraniu zamówienia z punktu odbioru osobistego.
Anulowane - zamówienie zostało anulowane, a jego realizacja przerwana. Jeżeli nie znasz przyczyny tego działania, prosimy o bezpośredni kontakt z działem zamówień.
Reklamacja - zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte do realizacji, o postępach reklamacji będziemy Cię informować drogą e-mailową.
Numer konta sklepu topestetic zostaje wysłany automatycznie, w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Wiadomość potwierdzająca zostanie wysłana na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. Jeżeli go nie otrzymasz w przeciągu godziny od momentu złożenia zamówienia, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klientka telefonicznie pod numerem +48 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl. Prawdopodobnie został podany niewłaściwy adres e-mail, co spowoduje iż nie będą wysyłane informację na temat zmiany statusu zamówienia. Pełne dane teleadresowe firmy wraz z numerem konta są dostępne tutaj.
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się Biurem Obsługi Klientka telefonicznie pod numerem +48 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl