DARMOWA DOSTAWA I ZWROT PRÓBKI I PREZENTY GRATIS KARTA PODARUNKOWA PROGRAM LOJALNOŚCIOWY PORADY KOSMETOLOGÓW

Nowa jakość pielęgnacji z Topestetic! Skorzystaj z indywidualnej konsultacji kosmetologicznej, która pomoże Ci dobrać idealne produkty do potrzeb Twojej skóry. Zaufaj naszym specjalistom i zadbaj o swoją cerę jak nigdy dotąd!

przeczytaj więcej

Zyskaj więcej z zakupów! Stwórz konto i dołącz do Programu Lojalnościowego Topkatalog. Zbieraj punkty za każdą złotówkę wydaną w sklepie, a następnie wymieniaj je na atrakcyjne nagrody.

przeczytaj więcej

Z zamówieniem otrzymasz od nas gratis próbki kosmetyków, które zostały starannie dobrane do Twoich potrzeb. Ponadto, do każdej paczki dołączamy specjalny upominek, sprawdź już dziś!

przeczytaj więcej

Zakup


Co oznaczają statusy zamówień?

Będziesz na bieżąco informowany drogą e-mailową o statusie swojego zamówienia, za pomocą poniższych statusów.

W trakcie kompletowania - zamówienie zostało przyjęte do realizacji i jest w trakcie kompletowania.
Oczekiwanie na płatność - występuje w przypadku płatności przelewem. Oznacza oczekiwanie na zaksięgowanie środków na koncie topestetic.
Gotowe do odbioru - towar jest już spakowany i gotowy do odbioru.
Gotowe do wysyłki - towar jest już spakowany i gotowy do wysyłki, w kolejenej wiadomości przekażemy informację o nadaniu przesyłki.
Wysłane - przesyłka została wysłana za pośrednictwem firmy kurierskiej. W momencie nadania przesyłki, otrzymasz e-maila z numerem listu przewozowego wraz z linkiem monitorującym drogę swojej paczki.
Zrealizowane - status jest nadawany po dostarczeniu przesyłki przez kuriera lub odebraniu zamówienia z punktu odbioru osobistego.
Anulowane - zamówienie zostało anulowane, a jego realizacja przerwana. Jeżeli nie znasz przyczyny tego działania, prosimy o bezpośredni kontakt z działem zamówień.
Reklamacja - zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte do realizacji, o postępach reklamacji będziemy Cię informować drogą e-mailową.

Nie dostałem/am numeru konta, co teraz?

Numer konta sklepu topestetic zostaje wysłany automatycznie, w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Wiadomość potwierdzająca zostanie wysłana na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. Jeżeli go nie otrzymasz w przeciągu godziny od momentu złożenia zamówienia, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klientka telefonicznie pod numerem +48 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl. Prawdopodobnie został podany niewłaściwy adres e-mail, co spowoduje iż nie będą wysyłane informację na temat zmiany statusu zamówienia. Pełne dane teleadresowe firmy wraz z numerem konta są dostępne tutaj.

Złożyłem/am błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się Biurem Obsługi Klientka telefonicznie pod numerem +48 508 504 506 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@topestetic.pl

Sklep internetowy z kosmetykami Topestetic • kosmetyki online - Serce
ładowanie okienka